Wij trouwen in Kortrijk Xpo

0
weddingplanner-hartjesFEESTPLANNEN? Welkom op Wij trouwen I Wij feesten 2015! Sinds jaar en dag is het huwelijksevent WIJ TROUWEN dé absolute referentie voor alle verliefde/verloofde koppeltjes die samen met familie en vrienden inspiratie wensen op te doen voor hun mooiste dag. Van vrijdag 23 tot en met zondag 25 januari 2015 vindt in Kortrijk Xpo de 20ste editie van deze hoogmis voor de huwelijksbranche plaats. Een beter moment voor een doorgedreven vernieuwingsoperatie had de organisatie niet kunnen kiezen. Welkom op WIJ TROUWEN I WIJ FEESTEN 2015! WAAR IS DA FEESTJE?! De beste elementen uit de vroegere beursformule blijven uiteraard behouden. Dat bewijst het eerste gedeelte van de nieuwe naam – WIJ TROUWEN. Het event bundelt immers nog steeds de belangrijkste aanbieders/specialisten uit de huwelijksbranche onder één dak: van feestlocaties, fotografen en bruidskledij tot DJ’s, ceremonievervoer en groendecoratie. Wat daarna komt – WIJ FEESTEN – verwijst naar de uitbreiding/vernieuwing langs zowel exposanten- als bezoekerszijde. Laten we eerlijk zijn: wie houdt er nu niet van een goed feestje? Denken we maar – naast een huwelijksfeest – aan een communie- of lentefeest, een babyborrel, een jubileum, een verjaardagsfeest, .. Ook hier komt heel wat bij kijken maar hoe begin ik daaraan? Wat dien ik allemaal te regelen? Welke leveranciers spreek ik aan? WIJ TROUWEN I WIJ FEESTEN 2015 biedt een antwoord op al deze vragen. Gedurende uw bezoek maakt u kennis met het uitgebreid aanbod van meer dan 100 feestpartners die van ieder feest – wat de gelegenheid ook moge zijn – een onvergetelijke gebeurtenis maken. ZO VEEL MEER Heeft u dus iets te vieren? Breng dan zeker een bezoek aan WIJ TROUWEN I WIJ FEESTEN 2015 in Hal 5 van Kortrijk Xpo. Naast het aanbod van de aanwezige aanbieders/specialisten is er op zaterdag en zondag (telkens om 16u45) een professionele modeshow met de nieuwste trends in bruids-, suite-, ceremonie- en communiekledij. Daarnaast kunnen toekomstige bruidjes en communicantjes doorlopend terecht op het kapperspodium en kan iedereen zich aan een dansje wagen tijdens de gratis danscursussen. Kinderopvang op de beursvloer is voorzien. PRAKTISCH WIJ TROUWEN I WIJ FEESTEN 2015 vindt plaats van vrijdag 23 tot en met zondag 25 januari 2015 in Hal 5 van Kortrijk Xpo – ingang via IN/OUT XPO NOORD. De beurs is iedere dag geopend van 13u tot 18u, op vrijdag van 18u tot 22u. Toegang is gratis voor kinderen jonger dan 12 jaar, volwassen betalen €10/persoon. Info en tickets: www.wij-trouwen.be en www.wij-feesten.be. Foto: Trouwen in stijl

Opera en Ballet Vlaanderen werken samen met Babysitter

0
babyOpera Vlaanderen, Ballet Vlaanderen en Sloebersit lanceren The Artistic Babysitter Wie binnenkort naar een voorstelling komt van Opera Vlaanderen of Ballet Vlaanderen en op zoek is naar een babysit kan meteen ook een oppas boeken. Niet zomaar een babysit, maar The Artistic Babysitter die de kinderen een artistieke avond zal bezorgen. The Artistic Babysitters zijn zorgvuldig geselecteerde babysitters die elk over een bijzonder artistiek talent beschikken. Een talent dat ze tijdens de oppas zullen gebruiken. The Artistic Babysitter zet de kinderen immers niet voor de televisie, de gameconsole of de tablet maar gaat er samen mee musiceren, zingen, toneelspelen, tekenen of noem maar op. Aangepast aan de wens van de ouders en de leeftijd van de kinderen. Zo hebben de kinderen eveneens een culturele avond terwijl de ouders genieten van een voorstelling. Voor dit project werkt Opera Vlaanderen en Ballet Vlaanderen samen met de erkende oppasdienst Sloebersit. Wie online een ticket geboekt en betaald heeft voor een voorstelling bij Opera Vlaanderen en Ballet Vlaanderen krijgt in de bevestigingsmail de mogelijkheid een Artistic Babysitter boeken. De bezoeker wordt dan doorverwezen naar de site van Sloebersit. The Artistic Babysitters hebben op deze site een apart icoon meegekregen. Bij het profiel van elke babysitter staat ook in welke artistieke discipline hij of zij goed is. Voor deze babydienst gelden de normale tarieven van 4 euro per begonnen uur met een minimum van 8 euro. Op dit moment beschikt Sloebersit over een database van meer dan 300 Artistic Babysitters verspreid over heel Vlaanderen. Intendant van Opera Vlaanderen Aviel Cahn: ‘De voorstellingen van Opera Vlaanderen en Ballet Vlaanderen trekken steeds vaker een jonger publiek. Voor veel jonge ouders kan het zoeken naar een babysit een drempel zijn om niet naar een van onze voorstellingen te komen. Vandaar dat we ze op deze manier willen tegemoet komen. Collega cultuurhuizen hebben al soortgelijke initiatieven vandaar dat wij zochten naar een meerwaarde en dat is The Artistic Babysitter. Dankzij The Artistic Babysitter werken we ook een beetje aan een cultuurpubliek van morgen.’ Voor Sloebersit betekent The Artistic Babysitter om verborgen talenten te ontdekken. ‘We vinden het belangrijk dat onze babysitters actief met de kinderen bezig zijn, op welke manier dan ook. Elke persoon heeft wel minstens één artistiek talent – of het nu gitaarspelen, goochelen of knutselen is. We beschouwen deze samenwerking als een uitgelezen kans om dat talent naar boven te laten komen,’ aldus Sloebersit. The Artistic Babysitter gaat vanaf vandaag van start. Meer informatie vindt de klant op operaballet.be

Zorg en hulp moeten toegankelijk en betaalbaar blijven

0
ziekenhuisZorg en hulp moeten toegankelijk en betaalbaar blijven voor iedereen” Na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 houden OCMW’s op te bestaan. De Vlaamse regering besliste immers om de conceptnota van bevoegd minister Liesbeth Homans goed te keuren. sp.a uit haar bezorgdheid over die gang van zaken bij monde van voorzitter Bruno Tobback: “Lokale bijstand, rusthuizen en ziekenzorg – nu gestuurd door de OCMW’s – moeten ook na 2018 toegankelijk en betaalbaar blijven voor iedereen. Precies daar vrezen wij nu voor.” Natuurlijk kunnen OCMW’s en gemeentebesturen in Vlaanderen beter en nauwer samenwerken, om zo efficiënter met de middelen om te gaan, vindt sp.a. “Het is niet meer dan logisch dat we ondersteunende taken zoals human resources, juridische en technische diensten of IT samenvoegen om kosten te besparen”, zegt Bruno Tobback. Maar een gemeentebestuur dat een OCMW helemaal opslorpt, is een andere zaak. “Mensen die hulp of zorg nodig hebben, mogen daar niet de dupe van worden”, vindt Bruno Tobback. Voor sp.a is het uitermate belangrijk dat lokale bijstand, begeleiding op maat voor hulpbehoevenden of rusthuizen en ziekenzorg die nu gestuurd worden door OCMW’s ook in de toekomst toegankelijk én betaalbaar blijven. Bruno Tobback: “Omdat openbare rusthuizen uitstekend werk leveren en dat doen voor een betaalbare prijs, worden ook privérusthuizen verplicht om goedkoop en kwalitatief te werken. Ik houd mijn hart vast voor al die senioren en hun kinderen als OCMW’s – die een cruciale rol vervullen in het beleid van hun rusthuizen – helemaal verdwijnen. Volgens de cijfers van Zorgnet kan dat de factuur met zo maar eventjes 20% verhogen. Hetzelfde geldt voor de rekening van een maaltijd in de sociale restaurants. Wat als die állemaal in commerciële handen komen?” Lokaal voeren OCMW’s een breed sociaal en welzijnsbeleid. Ze met één pennentrek afschaffen, is dus bijzonder riskant, vindt sp.a. Het maakt de weg immers helemaal vrij voor zuiver commerciële bedrijven op de lokale markt. Bruno Tobback: “Die zijn logischerwijze enkel gedreven door winstbejag en wie kan hen dat kwalijk nemen? Maar het gevolg is wel een duurder en selectiever zorgaanbod. Tegen deze vorm van commercialisering zullen we ons met alle mogelijke middelen verzetten. Zorg en hulp moeten toegankelijk en betaalbaar blijven voor iedereen.”

Aanwerving 21 inspecteurs om strijd tegen sociale fraude

0
geldAanwerving 21 inspecteurs om strijd tegen sociale fraude op te voeren De regering Michel I vervangt 21 inspecteurs van de sociale inspectiediensten. Ze maakt daarvoor een uitzondering op de algemene wervingsstop bij de overheid. “Deze regering voert de strijd tegen fraude verder op. Performante inspectiediensten zijn daarbij onontbeerlijk” zegt staatssecretaris voor Bestrijding van de sociale fraude Bart Tommelein. “Elke euro die we ophalen in de strijd tegen fraude, is een euro minder belastingen voor bonafide burgers en bedrijven. Minder lasten leiden op termijn tot meer jobs, de absolute focus van deze regering. In het regeerakkoord is daarom voorzien dat de inspectiediensten verder ondersteund en waar nodig versterkt worden” aldus staatssecretaris voor Bestrijding van de sociale fraude Bart Tommelein. “Als één van de eerste dossiers sinds mijn aanstelling, heb ik binnen de regering de vervanging van vier inspecteurs bij de RSZ, zes inspecteurs bij de FOD Werkgelegenheid en elf inspecteurs bij de FOD Sociale Zekerheid verdedigd. De ministers van Begroting en van Ambtenarenzaken hebben dit deze week, als uitzondering op de wervingsstop, goedgekeurd. Deze investering zal zichzelf meer dan terugverdienen. In de strijd tegen sociale fraude zal ik binnenkort extra maatregelen nemen. Een goede ondersteuning van de inspectiediensten op personeels- en technologisch vlak is daarbij onontbeerlijk.”

Gentenaars klinken op nieuwe jaar

0
stadshalGentenaars klinken op nieuwe jaar. Deze voormiddag organiseerde de Stad Gent van 11 tot 13 uur de traditionele nieuwjaardrink, voor het eerst onder en rond de Stadshal. Naar aanleiding van het ontstaan van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden, 200 jaar geleden, kleurde de Nieuwjaarsdrink oranje. DJ-duo Marcel & Vicky, voor de gelegenheid gekleed in Belgische en Nederlandse kleuren, zorgde voor de ambiance met sfeermuziek met een Belgische en Nederlandse knipoog. Presentator en Gentenaar Jan Matthys ging met Nederlander en stand-upcomedian Lambert-Jan Koops, een moppen-battle aan. En speciaal voor de Nederlanders, westfluuten en anderen die zijn blijven plakken in Gent werd de tekst van ’t Spelleke van Drei Kluite van Pierke Pierlala dit jaar ook in het AN opgenomen in de brochure. Voor deze 16de editie werd er extra aandacht aan kindvriendelijkheid besteed. Extra aandacht naar kinderen en jeugd Er werd een kindvriendelijke zone voorbehouden op de Botermarkt, weg van de grote drukte van feestvierende volwassenen. In de kinderzone werden 2 kinderbars, met uitsluitend non-alcoholische dranken geplaatst. Eén van de bars werd versierd door leerlingen uit verschillende Gentse scholen, tijdens een crea-atelier onder leiding van Katrien Perquy, kunstenares in de grafische vormgeving. De tweede bar werd beschilderd door kinderen van de leefschool de Oogappel. Driek De Draak, de mascotte van de Jeugddienst en twee jonge circusartiesten stonden in voor de animatie en gewaagde acrobatie. Kinderen met vlinders in de buik konden hun gevoelens kwijt, in een tekening of liefdesbrief tijdens de workshop ‘Love Letters’ i.s.m. MSK. De tekening of brief werd met een ballonnetje verstuurd. Mensen die een ballon vinden en reageren op de oproep aan de ballon, winnen een ticket voor de tentoonstelling ‘Love Letters’ in het MSK. Het kindje wiens ballon het verst vliegt krijgt ook nog een cadeautje. Alle Gentse kinderen werden eind 2014 opgeroepen om een nieuwjaarsbrief te schrijven aan alle Gentenaars. Winnares Zoë Dobbelaere, 10 jaar, las haar brief, onder het goedkeurend oog van de burgemeester, trots aan de Gentenaars voor. Enkele cijfers Op het plein stonden 16 drankchalets, 60 statafels en 16 schenktafels. Er werden 32.000 gratis drankjes geschonken, 17.000 non-alcoholische (frisdrank, water, fruitsap, koffie, thee, warme chocomelk) en 15.000 alcoholische (pils, Gruut blond, Glühwein, witte wijn). Ivago en Stad Gent stelden voor de drankbedeling 13.000 herbruikbare bekers ter beschikking. Er werden 3.000 programmaboekjes uitgedeeld. Een afvalteam van 20 jongens/meisjes van de Chiro Lourdes, onder leiding van Ivago, zorgde voor de inzamelingen van alle bekers en de opkuis van de evenementenzone. Meer dan 400 bloemen en planten werden door de Groendienst gebruikt voor de decoratie van het plein. Schepen van cultuur, toerisme en evenementen Annelies Storms: “zoveel Gentenaars die samen klinken op het nieuwe jaar maakt van mij een erg gelukkige schepen”

Terreur in België: het antwoord op uw vragen

0
legerTerreur in België: het antwoord op uw vragen Algemeen dreigingsniveau op 3, extra veiligheid op straat, zelfs het leger wordt ingezet. De anti-terreuracties in ons land en de aanslagen in Parijs roepen heel wat vragen op. VTM NIEUWS wil deze vragen graag beantwoorden. In de speciale live-uitzending Terreur in België: het antwoord op uw vragen op maandag 19 januari 2015 om 22.35 gaat VTM NIEUWS het gesprek en de discussie aan met alle burgers en met een aantal beleidsvoerders en specialisten. De kijkers worden ook uitgenodigd om hun vragen te stellen. En op deze vragen worden antwoorden gezocht. VTM NIEUWS-anker Stef Wauters en Telefacts-anker Cathérine Moerkerke presenteren en modereren vanuit Antwerpen deze live-uitzending. De gesprekspartners van Stef Wauters zijn onder meer: Jan Jambon, Minister van Binnenlandse Zaken Bart De Wever, de burgemeester van Antwerpen Peter De Waele, de woordvoerder van de Belgische federale politie Hans Bonte, de burgemeester van Vilvoorde Faroek Özgünes, gerechtelijk journalist van VTM NIEUWS die het terrorisme-dossier op de voet volgt Brahim Laytouss, de Gentse imam die ook onderzoek doet aan de Antwerpse Universiteit naar radicalisering van jonge moslims Henk Lievens, ex-agent van de Belgische staatsveiligheid Cathérine Moerkerke leidt de vragen van de kijker. Die vragen worden gesteld door mensen in het publiek zelf. Maar de kijker kan ook tijdens het debat nog vragen stellen via Facebook en Twitter. Of gewoon door een sms te sturen naar 4040 of een e-mail naar 4040@vtmnieuws.be Er zit een team klaar om al deze vragen te verwerken. In deze live-uitzending zijn er ook reportages van in de Antwerpse binnenstad. Hoe reageren de mensen op de militairen die er patrouilleren? Welke vragen stellen onze kinderen zich op school? Hoe gaan de politiemensen om met de dreiging? Terreur in België: het antwoord op uw vragen, een extra live-uitzending van VTM NIEUWS op maandag 19 januari 2015 om 22.35 bij VTM

Theater Barbara brengt een stukje oorlog in Casablanca

0
casablancaStukje oorlog in Casablanca. Theater Barbara brengt een stukje oorlog naar Aalst met “Casablanca” van Murray Burnett en Joan Alison. Voor deze productie, naar de gelijknamige tijdloze filmklassieker, palmt de vereniging CC De Werf in tijdens het voorlaatste weekend van januari. Jo Waegeman tekent voor de regie. Aan het begin van de tweede wereldoorlog is de cynische, verbitterde Amerikaan Rik Blaine eigenaar van een nachtclub in Casablanca, in het westen van Marokko. Hij krijgt allerlei klanten over de vloer: soldaten van Vichy-Frankrijk, Nazi-officieren, vluchtelingen en kleine criminelen. Het maakt Rick niets uit, hij zorgt alleen voor zijn eigen hachje. Maar plotseling duikt zijn oude geliefde Ilsa Lund op, samen met haar echtgenoot Victor Laszlo, een verzetsstrijder. Rick heeft speciale reisdocumenten in bewaring, waarmee Victor kan vluchten uit Casablanca, maar het pijnlijke verleden met Ilsa staat in de weg. Uiteindelijk moet Rick kiezen tussen de liefde of heldhaftigheid. “Voor deze gelegenheid ruilt Theater Barbara haar eigen Studio in voor CC de Werf, wat op technisch vlak toch een aantal extra mogelijkheden biedt zoals live orkest en zang en rollende decoronderdelen”, vertelt regisseur Jo Waegeman. “De film met Humphrey Bogart en Ingrid Bergman behoort intussen tot de klassiekers. Maar film is geen theater. Gelukkig beschikt Theater Barbara over acteurs en medewerkers die graag een uitdaging aangaan”. Voorstellingen vinden plaats op 23,24 en 25 januari in CC De Werf met een extra schoolvoorstelling op 23 januari. Reserveren kan via de website www.theaterbarbara.be of telefonisch op het nummer 0494 08 91 19 (tussen 18u en 19u). Geïnteresseerde scholen kunnen voor extra informatie over de schoolvoorstelling en reservatie mailen naar info@theaterbarbara.be.

Aalsterse Gilles Programma 2015

0
pinsAalsterse Gilles Programma 2015 • Vooroptocht: Deze repetitie in het stadscentrum gaat dit jaar door op zaterdag 31 januari. Vertrek om 14 uur in taverne ‘Het Paviljoen’. Over de Markt en door de Zoutstraten dansen we naar het ‘Belfort –Café’. We vervolgen onze weg via café De Beiaard over de Markt, door de Pieter van Aelstgaanderij naar het Vredeplein waar we halt houden in praat- en swingcafé Séparé om zo langs de Nieuwstraat en terug over de Markt opnieuw in het Paviljoen aan te belanden. Bij deze gelegenheid mogen de Gilles zelf hun hoofddeksel kiezen. • Carnaval: De 87e stoet vertrekt op zondag 15 februari om 13u. De Aalsterse Gilles vertrekken opnieuw op kop van de stoet. Rekening houdend met de recentste info is dit dus in de Majoor Claeserstraat. De traditionele bezemdans op de Grote Markt vindt plaats op maandag 16 februari, om 14 uur. Opnieuw worden bezempjes, getrouwe kopij van die waar de Aalsterse Gilles mee dansen, te grabbel gegooid. De nieuwe pins. Een pin kost 7€, 2 pins kosten 12€ en het setje van 3 kost 17€. Voor de snelle kopers: een aantal sets zijn verpakt in een doosje met een origineel embleem (bloem of kroon). Ze zijn te verkrijgen in taverne het Paviljoen (Grote Markt), in het Belfort-Café (Korte Zoutstraat 56), in supermarkt Delhaize (Parklaan 50), in de kantine van de carnavalswerkhallen (Hoge Vesten, bij de toezichters), via het secretariaat of via de bestuursleden.

Gratis Go Pass voor 16-jarigen afgeschaft

0
treinGratis Go Pass geflopt De gratis Go Pass voor 16-jarigen is afgeschaft. Budgettair was de actie niet te verantwoorden. Zeker nu uit een parlementaire vraag van Kamerlid Inez De Coninck (N-VA) blijkt dat de maatregel een bijzonder beperkt effect had. Hoofddoel was jongeren te stimuleren vaker het openbaar vervoer te kiezen, maar amper 1 op de 4 jongeren is door het initiatief geneigd om vaker de trein te nemen. In 2007 besloot toenmalig staatssecretaris voor Overheidsbedrijven Bruno Tuybens (sp.a) alle 16-jarigen een gratis Go Pass te geven. In de maand dat ze 16 werden, kregen ze een brief met daarin een waardebon die ze konden inruilen voor een Go Pass met tien ritten. Bedoeling was om jongeren te stimuleren vaker het openbaar vervoer te kiezen. Go Pass voor 16-jarigen “Het was een administratieve rompslomp om alle Go Passes te bezorgen aan wie er recht op heeft”, zegt Inez De Coninck. “De administratie ervan kost handenvol geld voor de organisatie, drukwerk, verzending, maar in het bijzonder de vele – dure – personeelsuren. Het schrappen van de maatregelen levert een besparing op van 1,9 miljoen euro voor 2015 en voor de jaren 2016-2019 telkens 3.780.000 euro per jaar.” Doelstelling niet gehaald Het project met de ‘gratis’ Go Passes is niet alleen duur, het bleek ook een maat voor niets. Amper de helft van alle jongeren die er recht op hebben, heeft daadwerkelijk zijn Go Pass aangevraagd. Bovendien zegt minder dan 1 op 4 jongeren dat de Go Pass hen heeft gestimuleerd om met de trein te reizen. Dat blijkt uit een marktonderzoek bij 957 jongeren die de waardebon van de NMBS hadden ontvangen. De oorspronkelijke doelstelling werd dus niet gehaald. Bovendien worden op het internet verschillende ‘gratis’ Go Passes te koop aangeboden, wat ook niet de bedoeling was. In haar antwoord op de vraag van Kamerlid Inez De Coninck zei minister Galant dat “in de huidige budgettaire context de ‘gratis’ Go Pass niet meer mogelijk is zonder grondige evaluatie.”

Kaartenverkoop zondagsstoet Aalst

0
Carnaval Aalst 2014 Herman Johan Vimm 2014DSC_6024Kaartenverkoop zondagsstoet voor de tribunes Statieplein en Keizersplein Op zondag 15 februari 2015 trekt de 87ste carnavalsstoet door de straten van Aalst. Ook dit jaar worden er tickets verkocht voor de tribunes die langsheen het parcours van de stoet staan opgesteld op het Statieplein en het Keizersplein. Nieuw is dat de ticketverkoop loopt via cultuurcentrum De Werf en dit vanaf 2 februari. Hoe bestel je tickets? Tickets kunnen aangekocht worden aan de balie of via de website van cultuurcentrum De Werf www.ccdewerf.be vanaf maandag 2 februari – 10 uur. Bij onlinebestellingen ontvang je nadat het systeem je order aanvaard heeft, automatisch een mail met de bevestiging van de reservatie. De prijs van een ticket bedraagt 15,- EUR. Alle reservaties worden ontegensprekelijk in chronologische volgorde verwerkt. Aan de balie kunnen een onbeperkt aantal tickets aangekocht worden. Maar opgelet, via de website is het maximale aantal beperkt tot 8 tickets per bestelling. Zodra de beschikbare tickets uitgeput zijn, geldt uiteraard het ‘op is op’-principe. Telefonische of gemailde bestellingen of bestellingen via fax worden NIET aanvaard. Hoe tickets betalen en afhalen? Betalen en afhalen van tickets kan enkel aan de balie van cultuurcentrum De Werf, Molenstraat 51, vanaf maandag 2 februari om 10 uur tot woensdag 11 februari 2015, tijdens de openingsuren van de ticketbalie: – maandag tot en met vrijdag van 10 tot 18.45 uur – zaterdag van 9 tot 13.45 uur – zondag gesloten Om de betaling en aflevering van de tickets zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen we om de tickets persoonlijk te komen betalen aan de balie van cultuurcentrum De Werf. Betalen kan cash, met kredietkaart of bancontact. Je krijgt dan je tickets onmiddellijk mee na betaling. Opgelet! De ticketverkoop zal starten op maandag 2 februari 2015 om 10 uur stipt. De tickets kunnen niet per overschrijving betaald worden en worden niet toegestuurd. Ze kunnen enkel afgehaald worden aan de balie van cultuurcentrum De Werf. Voor een vlotte bediening breng je de reservatiebevestiging mee. Gereserveerde tickets die uiterlijk op woensdag 11 februari 2015 nog niet werden afgehaald, worden opnieuw voor verkoop vrijgegeven op donderdag 12 februari 2015. Hiertegen bestaat geen verhaal. De resterende tickets + de tickets die niet op tijd werden afgehaald, worden enkel nog aan de ticketbalie van cultuurcentrum De Werf verkocht van donderdag 12 februari tot en met zaterdag 14 februari 2015. In die periode is online reserveren dus niet meer mogelijk. De ticketverkoop van de tribunekaarten van Carnaval 2015 wordt afgesloten op zaterdag 14 februari 2015 om 12 uur stipt!