Op vrijdagochtend, 23 februari 2018 kregen De Romeo’s in de Antwerpse haven, in de iconische frituur The Club, een bijzondere award van snackproducent Vanreusel, voor de verkoop van meer dan 1 miljoen stuks van ‘De Romeo’s Frikandel XXL het voorbije jaar’. Ook het komende jaar promoten Vanreusel en De Romeo’s hun frikandel, maar dit keer doen ze dat in samenwerking met Make-A-Wish®. De organisatie zet zich al jaren in voor zieke kindjes en probeert zoveel mogelijk hun dromen waar te maken. “We gaan voor meer dan 400 km aan Frikandel XXL. In lengte is dat een afstand vanuit Hamont naar Parijs, Hamburg of Londen. De actie start begin maart in alle frituren en loopt gedurende één jaar. We verrekenen elke centimer van elke verkochte ‘Romeo’s Frikandel XXL’ en geven daar een bedrag voor aan Make-A-Wish. Het komende jaar leveren De Romeo’s nog een extra inspanning, want de band viert zijn 15-jarig bestaan”, zegt Maurice de Kroon, marketingmanger bij Vanreusel.
‘De Romeo’s Frikandel XXL’ is een product van Vanreusel en wordt verspreid over duizenden frituren in gans België. Wie van 1 maart 2018 tot 1 maart 2019 een frikandel koopt, steunt Make-A-Wish® . Meer info over de actie vind je op de website, www.deromeos.be