Kelly Cuppens (Drukke Mama’s): “Van de keukentafel naar bijna 100.000 leden in 8 jaar tijd”

Kelly Cuppens (Drukke Mama’s)

Kelly Cuppens (Drukke Mama’s): “Van de keukentafel naar bijna 100.000 leden in 8 jaar tijd”. Na haar 6de overwinning op de ‘Webshop of the Year’ awards is de 41-jarige onderneemster Kelly Cuppens klaar voor een bijzondere feestweek. Donderdag 24 oktober viert de populaire webshop Drukke Mama’s zijn 8ste verjaardag, maar vanaf maandag 21 oktober maak je acht dagen lang kans om een pakket te winnen t.w.v. 800 euro. Wie komende week een bestelling plaatst voor minimum dertig euro, krijgt er nog exclusief een Positief knuffeltje bij. “Met wat geluk gaan we ook nog eens over de kaap van de 100.000 volgers in onze Facebook groep/community”, zegt de sympathieke onderneemster die acht jaar geleden alleen begon aan haar keukentafel. “Het is ongelooflijk om te zien hoe ver we gekomen zijn in de afgelopen acht jaar,” zegt Kelly Cuppens, de Limburgse onderneemster achter Drukke Mama’s.

KellyCuppens

Een kwalitatieve webshop

Wat begon als een bescheiden poging om het leven van drukke mama’s te vergemakkelijken, is uitgegroeid tot een kwalitatieve webshop en een super hechte community van bijna 100.000 mama’s. De teller staat op 99.700, dus het is spannend uitkijken naar wie we als 100.000ste mogen verwelkomen. We zijn onze klanten ontzettend dankbaar voor hun vertrouwen en steun, want zonder hen was dit allemaal niet mogelijk geweest.” Het is dubbel feest op het hoofdkantoor van Drukke Mama’s in Houthalen-Helchteren. Volgend weekend viert ze ‘Dag van de Webshop’, maar vanaf maandag 21 oktober start er een grote verjaardagsactie waarbij één iemand kans maakt op een pakket t.w.v. 800 euro. De webshop Drukke Mama’s ontving onlangs een bijzondere onderscheiding. Tijdens de jaarlijkse ‘Retailer of the Year’-prijsuitreiking sleepte Drukke Mama’s de ‘Webshop of the Year’-award in de wacht voor de categorie Speelgoed & Games.

Ruim, gevarieerd aanbod

Voor de zesde (!) keer op rij werd Drukke Mama’s ze erkend voor de uitmuntendheid in het speelgoed en de spelletjes die aangeboden worden op de webshop. “Uiteraard hebben wij concurrentie en is het daar elke dag tegen opboksen, maar ik denk dat wij met ons ruime, gevarieerde aanbod en de uniekheid en kwaliteit het onderscheid maken. Dat lees ik toch als mensen ons een berichtje sturen via sociale media. We staan 100% achter elk product dat we aanbieden. De boodschappen die we overbrengen zijn puur, eerlijk, zonder filter. Elk product dat in ons magazijn buitengaat, hebben we vooraf uitgeprobeerd”, zegt Kelly enthousiast. “Ik ga niets verkopen waar ik niet achter sta of wat niet strookt met wat ik uitleg in onze filmpjes. Op die manier werk ik al jaren en dat is misschien ook een verklaring voor ons succes.

Drukke Mam's Kelly Cuppens op de Webshop Awards 2024

Drukke Mama’s en de passie van Kelly

Geloof me: als het niet voldoet aan de wensen van mij, mijn kinderen of mijn helpende handen, dan komt het simpelweg niet in de webshop. Ik ben daar streng op”, zegt Kelly. De missie van Drukke Mama’s en de passie van Kelly startten echter niet bij het opstarten van de webshop. Als vrouw en moeder van twee weet Kelly precies welke uitdagingen het leven met zich mee kan brengen. Wat zij miste, een netwerk om op terug te vallen, creëerde ze gewoonweg zelf met de Facebookgroep Drukke Mama’s. Die groep is na enkele succesvolle jaren uitgegroeid tot een online platform waar mama’s van over heel België elkaar helpen. Een waardevolle en ijzersterke community van gelijkgezinde vrouwen die elkaar helpen met mama zijn én met vrouw zijn. Met de kaap van de 100.000 leden in het vooruitzicht, behoort Drukke Mama’s daarmee tot één van de grootste gesloten Facebookgroepen van België.

Kelly Cuppens speelgoed

De toekomst

Na acht succesvolle jaren kijkt Drukke Mama’s met vertrouwen naar de toekomst. “Wat ooit begon aan de keukentafel is ondertussen uitgegroeid tot een bedrijf met een heel hecht team aan helpende handen. Uiteraard ziet de wereld er acht jaar later anders uit, maar we blijven wel trouw aan onze missie om het leven van onze mama’s te vergemakkelijken op elke mogelijke manier. We hopen dat meer en meer mama’s ons de kans geven om ook hen te ondersteunen en dat ze zich aansluiten bij onze fijne community. We beloven te blijven groeien voor en door onze mama’s”, klinkt het bij Kelly Cuppens.

Foto’s: Hous Of Entertainment.

Lid worden van de Facebookgroep kan via deze link.
De webshop kan je bezoeken via https://drukkemamas.be.