Drukke Mama’s wint voor zesde keer
Drukke Mama’s wint voor de zesde (!) keer Webshop of the Year-award in de categorie ‘Speelgoed & Games’. In het Kasteel van Brasschaat werden gisteren, op donderdag 3 oktober 2024, de winnaars bekend gemaakt van de Beste Winkelketen van België 2024-2025 en Webshop Awards Belgium 2024-2025, beiden onderdeel van het jaarlijkse Retailer of the Year. (Web)winkels van over het hele land werden genomineerd in verschillende categorieënomdat ze excelleren in hun vakgebied. Opvallend tussen de genomineerden voor Webshop of the Year, is dat slechts één webshop tweemaal terugkeert: Drukke Mama’s. Kelly Cuppens en haar team wisten niet alleen een nominatie in ‘Health & Beauty’ te verkrijgen, maar ook de zesde (!) award in de categorie ‘Speelgoed & Games’ is een feit.
“Ik ben zo ongelofelijk trots op deze award. Onze klanten hebben massaal gestemd en dankzij die stemmen hebben we de award voor de 6de keer in ontvangst mogen nemen. Ik ben dankbaar voor mijn fantastische helpende handen die dag in dag uit het beste van zichzelf geven om dit mee mogelijk te maken. Het feit dat we al voor de zesde keer mogen winnen, is echt te gek voor woorden. Ik ben zo ontzettend dankbaar!
– Kelly Cuppens –
Uniekheid en kwaliteit
Voor de zesde keer op rij wordt Drukke Mama’s dus erkend voor hun uitmuntendheid in het speelgoed en de spelletjes die aangeboden worden op de webshop. Niet alleen het ruime en gevarieerde aanbod is een sterke troef, maar ook de uniekheid en kwaliteit spelen een grote rol in de overwinning. De Limburgse Kelly Cuppens en haar team testen namelijk alles eigenhandig uit. “Als het niet voldoet aan de wensen van mij, mijn kinderen of mijn helpende handen, dan komt het simpelweg niet op de webshop”, klinkt het bij de drijvende kracht achter Drukke Mama’s. Ook de nominatie in de categorie ‘Health & Beauty’ betekent veel voor Drukke Mama’s: “Vorig jaar wonnen we de award in de categorie ‘persoonlijke verzorging’.
Een mooie erkenning
Een mooie erkenning voor een webshop die zich voor 100% richt op het vergemakkelijken van het leven van de mama’s. Om dit jaar opnieuw te mogen pronken in de categorie ‘health & beauty’ toont dat we toch goed bezig zijn. Als we zien tussen welke grote namen we op de nominatielijst stonden, zijn we sowieso al heel trots.” Drukke Mama’s werd in oktober 2016 opgericht door Limburgse onderneemster Kelly Cuppens. Als hardwerkende vrouw en moeder van twee, weet ze uit eigen ervaring welke uitdagingen het moederschap met zich meebrengt. Met het oprichten van de Facebookgroep ‘Drukke Mama’s’ creëerde Kelly een netwerk van gelijkgestemde mama’s die elkaar helpen.
webshop Drukke Mama’s
Helpen met de kinderen, maar ook helpen met moeder zijn. Naast de groep is er ook de webshop Drukke Mama’s. De producten die daarop verkocht worden, dienen louter om het leven van de mama te vergemakkelijken. Speelgoed, schoolbenodigdheden en andere nuttige spullen voor de kids, maar ook bijvoorbeeld skincare voor de mama. “De webshop is er gekomen als aanvulling op de Facebookgroep. De Drukke Mama’s-shop maakt het leven van de mama gemakkelijker door alle benodigdheden voor moeder en kind op één plaats te verzamelen”, zegt Kelly.
Lid worden van de Facebookgroep kan via deze link.
De webshop kan je bezoeken via https://drukkemamas.be.