...

Ex-missen steunen zelfonderzoek tegen borstkanker

Ex-missen stunen zelfonderzoek borstkanker

Ex-missen Véronique De Cock, Virginie Claes en Cynthia Reekmans steunen het preventief zelfonderzoek tegen borstkanker. Recent verzamelden ex-Missen België Véronique De Cock (1995), Virginie Claes (2006) en voormalig Miss Belgian Beauty Cynthia Reekmans (2006), samen met Camille SchuermansNele VerheydenHilde Debackere (Pink Ribbon), Indian Suy én de eveneens bekende gezichten Bé De Meyer en Martine Prenen in Café Beauté Hasselt. De dames gaven er de kick-off van een gloednieuwe inzamelactie waarmee Good Hair Day en Cent Pur Cent het preventief zelfonderzoek van borstkanker sensibiliseert en waarvoor ze ook samenwerken met Pink Ribbon.

Ex-missen tegen borstkanker

Op de foto zie je, van links naar rechts: Virginie Claes – Cynthia Reekmans – Camille Schuermans – Nele Verheyden – Veronique De Kock – Hilde Debackere (Pink Ribbon)- India Suy – Be De Meyer – Martine Prenen.

In de strijd tegen kanker hebben we net een gloednieuwe SPF50 Summer Collection van natuurlijke make-up op de markt gebracht met Cent Pur Cent, want daar was vanuit de apothekers en onze community sterke vraag naar. Per collectie die Good Hair Day verkoopt van hun nieuwe, roze hairtoolcollectie schenkt het bedrijf 10 euro aan PINK RIBBON. Wie in Café Beauté Hasselt de komende weken voor minimaal 150 euro aan natuurlijke minerale make-up producten koopt van Cent Pur Cent, kan zo’n exclusieve hairtool-collectie winnen. In september doen we trouwens nog een grotere, nationale win-actie met onze producten”, zegt communicatieverantwoordelijke Cynthia Reekmans.

Ex-missen tegen borstkanker (0)

“Wie ons volgt en ons bedrijf kent weet dat ‘goodness’ één van de drie peilers is van de Rigorgeous-filosofie die we met het bedrijf en onze stichter-oprichtster Caroline Rigo een warm hart toedragen. In de ziekenhuizen werken we al jaren goed samen met de dienst oncologie. We steunen de inloophuizen die kanker bespreekbaar maken.” De veelzijdige Martine Prenen, die al jaren nauw en goed samenwerkt met Cynthia en het Rigorgeous-team is laaiend enthousiast: “Het is fijn om met mensen samen te werken die producten op een zinvolle manier in de markt zetten. Je medemens helpen en steunen, zeker in het preventief sensibiliseren rond zelfonderzoek van borstkanker is iets wat ik voluit aanmoedig en steun samen met alle ex-missen.

Meer info over deze actie vind je op www.centpurcent.com.

Foto’s: House Of Entertainment.