Caroline Rigo wint de JCI Award
Caroline Rigo (Rigorgeous) wint de JCI Award Limburgse Jonge Ondernemer. “Ik ben ontzettend trots en dankbaar, maar dit is ook een erkenning voor iedereen die mij voluit steunt in mijn ondernemerschap!” Op een feestelijke avond in een bijzonder magazijn heeft JCI Limburg Hasselt Beauty-ondernemer Caroline Rigo (Rigorgeous), die zaterdag 39 wordt, uitgeroepen tot winnaar van de JCI Award Limburg Jonge Ondernemer Rigo versloeg 3 andere (mannelijke) finalisten: Maarten Bynens van Initium, Tino Sturiale van LEDNLUX en Tom Van de Sande van PVS. “Ik ben erg trots en dankbaar. Dit is een grote erkenning, niet alleen voor mezelf, maar ook voor iedereen die me hun volledige steun heeft gegeven in mijn onderneming”, zegt Caroline Rigo bij de receptie, duidelijk opgetogen. Caroline is onlangs met haar grote team van 45 vaste medewerkers en 60 freelancers verhuisd naar een nieuw pand in Hasselt Stadsheide.
170 m² kantoorruimte
Dat beschikt over 170 m² kantoorruimte (inclusief flexibele ruimte voor thuiswerkers) en 550 m² opslagruimte. Opnieuw een vrouwelijke ondernemer, Caroline Rigo, won de prestigieuze JCI Limburg Ondernemersprijs: “Ik wil natuurlijk ook mijn mannelijke finalisten feliciteren. Het is voor mij een hele eer om deze prijs te ontvangen. Het is ook een grote eer voor alle mensen die mij door de jaren heen hebben gesteund en nog steeds mijn ondernemerschap steunen. Ik zie deze prijs ook als een erkenning van de Rigoodness-visie die we uitstralen als Rigorgeous, die is gebaseerd op onze drie pijlers: Good Hearts, Good Inspirations en Well-connected people. Wij willen oprecht dat iedere vrouw lekker in haar vel zit (good hearted). Wij geven veel om onze klanten en willen onze jarenlange professionele ervaring en kennis zoveel mogelijk met hen delen (good inspired).
De luchthaven van Zaventem
We zijn benaderbaar, we luisteren en laten ons inspireren door onze community (good connected). Die laatste bestaat inmiddels uit bijna 12.000 mensen die dagelijks op onze besloten Facebook-pagina posten. Dit verhaal kwam vanzelf tijdens de COVID-19 pandemie, maar is inmiddels uitgegroeid tot een vaste groep vrouwen die elkaar steunen met tips en adviezen. Deze prijs en erkenning is ook voor hen”, zegt Caroline enthousiast. Er is geen gebrek aan ondernemersgeest: de “Bridal Collectie” wordt in april uitgebracht en Cent Pur Cent gebruikte het om te reageren op vrouwen die graag make-up dragen op hun trouwdag. Het nieuwe verhaal zal voor het begin van de zomer ook gelanceerd worden op de luchthaven van Zaventem en markeert de eerste stap naar overzeese expansie.
Foto’s: House Of Entertainment.