...

Lucky Day-actie van Cent Pur Cent is een voltreffer

Lucky-day was een groot succes

Lucky Day-actie van Cent Pur Cent is een voltreffer: “Ze stonden tot buiten aan te schuiven!” Aangezien er ruim 10.000 lijstjes op voorhand bezorgd werden, was de geluksdagactie van het Belgische zorgmerk Cent Pur Cent razend populair. “In België zijn er meer dan 700 apothekers. In ons Café Beauté Hasselt en Knokke zijn ze de hele dag druk bezig. Op sommige plaatsen staan ​​ze buiten in de rij om goederen op te halen.

Een hart onder de riem steken

Op “Lucky Day” leveren we onze producten met 20% korting voor één dag. Wanneer je 5 items koopt, kun je ook “aan het rad draaien” om extra prijzen te winnen. Wie 10 of meer items koopt, krijgt ook een portemonnee cadeau. Het is de derde keer dat we het najaar inzetten met een grootschalige offline-actie, waarmee we de mensen op de fysieke verkooppunten een hart onder de riem steken.

Lucky Day

Meer tijd besteden aan zichzelf en lichaamsverzorging

Alleen al in Limburg hadden we het over 250 plaatsen. De overige 500 bevinden zich in Vlaanderen, maar ook in de Frans- en Duitstalige regio’s van het land. Vandaag hielp ikzelf bij Café Beauté Hasselt en zag ik hoeveel mensen met een stralende glimlach het huis verlieten. De afgelopen maanden hebben veel vrouwen het belang van self-time en self-care ontdekt, dat hebben mijn gesprekken met hen in onze winkel bewezen.

Volgend najaar een vervolg

Na de corona merkten we duidelijk dat vrouwen meer tijd besteden aan zichzelf en lichaamsverzorging, waardoor ze makkelijker stralen en gelukkiger worden. Dit is inderdaad een “geluksdag” die alle dagelijkse records brak, maar ik herinner me vooral veel blije mensen, veel positieve reacties van onze klanten, apothekers en distributeurs. Onnodig te zeggen dat we volgend najaar een vervolg zullen geven”, zegt ondernemer Caroline Rigo enthousiast.

Foto: House Of Entertainment

www.houseofentertainment.be